Αναζητήστε με βάση την περιοχή, γειτονιά, ΤΚ ή με βάση την απόσταση ή με τα σεμινάρια
 

Συχνές Ερωτήσεις (F.A.Q.)

Ακολούθως θα βρείτε μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις που μας έχουν κάνει χρήστες και επιχειρήσεις σχετικά με τη λειτουργία του website μας:

Α. Τεχνικά θέματα που αφορούν τους διάφορους περιηγητές (browsers):

Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το Firefox     


Αναβάθμιση στην πιο πρόσφατη έκδοση

1.Στην πάνω αριστερή γωνία του browser επιλέγετε το βελάκι και θα ανοίξει ένα επιπλέον μενού.
2.Επιλέγετε ΒΟΗΘΕΙΑ/HELP
3.Επιλέγετε ΠΕΡΙ FIREFOX/ABOUT FIREFOX. Θα ανοίξει ένα παράθυρο το οποίο αυτόματα θα σας ενημερώσει αν έχετε την πιο πρόσφατη έκδοση του browser. 

Διαφορετικά μπορείτε να λάβετε την πιο πρόσφατη έκδοση εδώ   

Καθαρισμός ιστορικού περιήγησης

1.Στην πάνω αριστερή γωνία του browser επιλέγετε το βελάκι και θα ανοίξει ένα επιπλέον μενού.
2.Κάντε κλικ στις ΕΠΙΛΟΓΕΣ/OPTIONS 
3.Στο παράθυρο που θα ανοίξει επιλέγετε στο πάνω μέρος ΑΠΟΡΡΗΤΟ/PRIVACY 
4.Πιο κάτω επιλέγετε ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΑΣ/CLEAR YOUR RECENT HISTORY
5.Στο παράθυρο που θα ανοίξει επιλέγετε και κάνετε τικ όλες τις επιλογές και πατάτε το κουμπί ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΤΩΡΑ /CLEAR NOW
6.Πατάτε ΟΚ και κάνετε επανεκκίνηση του browser


Καθαρισμός Cookies

1.Στην πάνω αριστερή γωνία του browser επιλέγετε το βελάκι και θα ανοίξει ένα επιπλέον μενού.
2.Κάντε κλικ στις ΕΠΙΛΟΓΕΣ/OPTIONS 
3.Στο παράθυρο που θα ανοίξει επιλέγετε στο πάνω μέρος ΑΠΟΡΡΗΤΟ/PRIVACY 
4.Πιο κάτω επιλέγετε ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ COOKIES/REMOVE INDIVIDUAL COOKIES
5.Στο παράθυρο που θα ανοίξει επιλέγετε ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ COOKIES/REMOVE ALL COOKIES
6.Πατάτε ΟΚ και κάνετε επανεκκίνηση του browser

Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το Google Chrome   


Αναβάθμιση στην πιο πρόσφατη έκδοση

1.Στην δεξιά γωνία του browser κάνετε κλικ και θα ανοίξει ένα μενού. 
2.Επιλέγετε ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ GOOGLE CHROME/ ABOUT GOOGLE CHROME
3.Θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο το οποίο θα ελέγξει αυτόματα την έκδοση του Chrome. Σε περίπτωση που δεν έχετε την πιο πρόσφατη έκδοση θα υπάρχει σχετική οδηγία για την αναβάθμισή της.

Διαφορετικά μπορείτε να λάβετε την πιο πρόσφατη έκδοση εδώ


Καθαρισμός ιστορικού περιήγησης

1.Στην δεξιά γωνία του browser κάνετε κλικ και θα ανοίξει ένα μενού.
2.Επιλέγετε SETTINGS
3.Κάνετε scroll και επιλέγετε PRIVACY CLEAR BROWSING DATA
4.Βεβαιωθείτε ότι όλες οι επιλογές είναι τσεκαρισμένες
5.Πατήστε CLEAR BROWSING DATA
6.Κάντε επανεκκίνηση του browser

Καθαρισμός Cookies

1.Στην δεξιά γωνία του browser κάνετε κλικ και θα ανοίξει ένα μενού.
2.Επιλέγετε SETTINGS
3.Κάνετε scroll και επιλέγετε PRIVACY CONTENT SETTINGS
4.Στο παράθυρο που θα ανοίξει πατάτε το κουμπί ALL COOKIES AND THE SITE DATA
5.Στο παράθυρο που θα ανοίξει πατάτε το κουμπί REMOVE ALL και αφού σβηστούν πατάτε DONE.
6.Κάντε επανεκκίνηση του browser.




Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το Internet Explorer   


Αναβάθμιση στην πιο πρόσφατη έκδοση

1.Στο δεξί μέρος του browser επιλέγετε το την εικόνα με το γραναζάκι. 
2.Επιλέγετε ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ INTERNET EXPLORER/ABOUT INTERNET EXPLORER
3.Θα ανοίξει νέο παράθυρο το οποίο θα σας ενημερώνει για την πιο πρόσφατη έκδοση.

Διαφορετικά μπορείτε να λάβετε την πιο πρόσφατη έκδοση εδώ


Καθαρισμός ιστορικού περιήγησης

1.Στο δεξί μέρος του browser επιλέγετε το την εικόνα με το γραναζάκι.
2.Επιλέξτε INTERNET OPTIONS
3.Στο BROWSING HISTORY πατήστε το κουμπί DELETE.
4.Βεβαιωθείτε ότι όλες οι επιλογές είναι τσεκαρισμένες
5.Πατήστε το κουμπί DELETE και μετά στο προηγούμενο παράθυρο ΟΚ.
6.Κάντε επανεκκίνηση το browser

Καθαρισμός Cookies

7.Στο δεξί μέρος του browser επιλέγετε το την εικόνα με το γραναζάκι.
8.Επιλέξτε INTERNET OPTIONS
9.Στο BROWSING HISTORY πατήστε το κουμπί DELETE.
10.Βεβαιωθείτε ότι όλες οι επιλογές είναι τσεκαρισμένες
11.Πατήστε το κουμπί DELETE και μετά στο προηγούμενο παράθυρο ΟΚ.
12.Κάντε επανεκκίνηση το browser


Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το Safari    


Αναβάθμιση στην πιο πρόσφατη έκδοση (6.0.5)

1.Κάντε κλικ στο λογότυπο του MAC και επιλέξτε SOFTWARE UPDATE
2.Στο νέο παράθυρο που θα ανοίξει αν υπάρχουν νέες εκδόσεις θα τις βρείτε διαθέσιμες και θα μπορείτε να συνεχίσετε με τις ενημερώσεις.

Καθαρισμός ιστορικού περιήγησης

1.Κάντε κλικ στο SAFARI και επιλέξτε PREFERENCES
2.Στο παράθυρο που θα ανοίξει κάντε κλικ στο PRIVACY
3.Κάντε κλικ στο κουμπί REMOVE ALL WEBSITE DATA
4.Κάντε επανεκκίνηση το browser

Καθαρισμός Cookies

1.Κάντε κλικ στο SAFARI και επιλέξτε PREFERENCES
2.Στο παράθυρο που θα ανοίξει κάντε κλικ στο PRIVACY
3.Κάντε κλικ στο κουμπί REMOVE ALL WEBSITE DATA

Κάντε επανεκκίνηση το browser 

 B. Tεχνικά θέματα που αφορούν την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας:

 Απαραίτητη διαδικασία για να μπορέσετε να αποκτήσετε το προσωπικό σας προφίλ (είτε εταιρικό είτε προσωπικό είτε επαγγελματικό) είναι να διαθέτετε έναν λογαριασμό. Υπάρχουν δύο τρόποι να αποκτήσει κάποιος λογαριασμό:

1. Με facebook login , όπου το μόνο που απαιτεί είναι να συνδέσετε το λογαριασμό σας με το facebook. Σε αυτή την περίπτωση και αφού ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός θα πρέπει μετά να πάτε μέσα στο προφίλ σας και να επιλέξετε το είδος του λογαριασμού (Φορέας, Καθηγητής ή Ιδιώτης).

2. Με κανονική διαδικασία εγγραφής. Κατά την ολοκλήρωση της εγγραφής θα λάβετε ένα email το οποίο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε για να γίνει ενεργός ο λογαριασμός σας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν λάβετε το email και δεν βρίσκεται ούτε στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία (junk mail) τότε στείλτε μας ένα email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. αναφέρωντας το email που χρησιμοποιήσατε και θα ενεργοποιήσουμε άμεσα το λογαριασμό σας.

Έχετε συνδεθεί με το λογαριασμό του Facebook